En saanut sähköpostikuittausta jäsenhakemukseeni, olenko mukana?

Kun lähetät verkkosivumme kautta jäsenhakemuksen, se talletetaan odottamaan seuraavaa hallituksen kokousta, missä uudet jäsenhakemukset käsitellään. Erillistä kuittausta hakemuksen saapumisesta ei tule. Kun hallitus on kokouksessaan (joita pidetään noin kerran kuukaudessa) käsitellyt uudet hakemukset ja hyväksynyt hakijat jäseniksi, lähetetään pian tämän jälkeen sähköposti uusille jäsenille sisältäen tiedon jäseneksi hyväksymisestä sekä jäsen- ja liittymismaksun. Uusille jäsenille lähetetään tekstiviestillä latauslinkki jäsenapplikaatioon, joka samalla toimii sähköisenä jäsenkorttina. Tiedotamme usein Facebookissa kun uusia jäseniä on hyväksytty yhdistykseen.

En ole saanut jäsenmaksutieto-sähköpostia.

Monet sähköpostipalvelut (Gmail, Yahoo jne) sisältävät roskapostisuodatuksen. Silloin tällöin tärkeätkin viestit saattavat laukaista jonkin palveluntarjoajan roskapostisäännön, jolloin sähköposti usein päätyy erilliseen "spam"/"roskaposti" -kansioon palvelussa. Jos olet varma että sinun olisi pitänyt vastaanottaa sähköpostia VYSlta, eikä spam-kansiossasikaan sitä löydy, ole hyvä ja ota yhteyttä jäsenasioista vastaavaan: jasenasiat@viskinystavienseura.fi. Jos sähköpostipalvelussasi on mahdollista määritellä ns. "white list" eli lista turvallisista sähköpostin lähettäjistä, on hyvä lisätä yllämainittu osoite siihen listaan. Yleisesti olemme havainneet että monella luukku.com -osoitteella on tullut kokorajoitus vastaan ja postimme eivät mene niihin perille.

Yhteystietoni ovat muuttuneet, miten tiedotan tästä VYSlle?

Lähetä sähköpostia osoitteella jasenasiat@viskinystavienseura.fi. Ilmoita nimesi sekä vanhat ja muuttuneet yhteystietosi.

Sähköpostiosoitteen sekä matkapuhelinnumeron muutokset on syytä päivittää pikimmiten. Jäsentiedotteet ja jäsenmaksutiedot lähetetään sähköpostia käyttäen, kun taas ajantasainen puhelinnumero tarvitaan jäsenapplikaatiota varten. Jos et ole saanut pitkään aikaan VYSn tiedotteita sähköpostiisi, kannattaa varmistaa että postilaatikkosi ei ole täynnä (saamme joka email-lähetyksessä jostain kohdeosoitteesta virheviestejä, missä ilmenee, että kyseinen sähköpostitili on kasvanut yli kokorajoituksensa).

Miksi jäsenhakemuslomakkeessa kysytään ikää?

Yhdistyksemme säännöissä on jäsenyyden ehdoksi asetettu 18 vuoden ikä. Emme kerää emmekä tarvitse henkilötunnusta jäsentiedoiksi.

Mistä saan tietoa VYS:n tapahtumista?

Jaamme tietoa tapahtumistamme:

Mitkä ovat VYS:n maksuliikennetiedot?

VYS:n tilinumero on FI18 1745 3000 1528 94 , muista aina käyttää laskutustiedoissa tullutta viitenumeroa. Maksuasioita voit tiedustella sähköpostilla osoitteesta jasenasiat@viskinystavienseura.fi. Älä siirrä rahaa yhdistyksen tilille ilman viitenumeroa.

PUHELIMENI VAIHTUI JA JÄSENAPPLIKAATIO KATOSI. MITEN SAAN UUDEN LATAUSLINKIN?

Uuden latauslinkin jäsenapplikaatioon saat lähettämällä sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@viskinystavienseura.fi. Samasta osoitteesta saat muutenkin apua appiin liittyvissä ongelmissa.